fredag, december 31, 2010

Årets sista dag!

Det är med lycka jag skriver det här inlägget. Jag har lyckats med målet över julhelgen, att behålla min vikt! Så det är med samma bra utgångsläge jag inleder det nya året, i en för kvällen alldeles nyinköpt klänning. En klänning som faktiskt sitter löst och ledigt i storlek 40, egentligen skulle jag i vanlig ordning satsat på den mindre storleken med ursäkten att jag ändå snart ska minska, men ikväll ska jag glädjas i en klänning som inte sitter lite för hårt utan alldeles perfekt till mina former. Och det är med ett leende jag ska skåla in det nya året, 2011, och jag känner redan förväntan eftersom jag vet att mina mål kommer att infrias under våren. Skål och ett riktigt Gott Nytt År! :-)

4 kommentarer:

Alla kan sy sa...

Hej,

Kul att virka mössor! Jag klipper mönstertråden i varje varv, så det blir massor att fästa när man är klar, men jag tycker att mössan blir för stum om man låter mönstertråden hänga med runt hela mössan. Lycka till!

Sunkiss sa...

Aha, det har jag inte provat att göra. Förstår att det blir fasligt många trådar att fästa på slutet :-) men bara resultatet blir snyggt så kan man ju leva med det. Tack för tipset!

M sa...

Hej Sunkiss!

Och SKÅL och GRATTIS i efterskott! Hoppas att du har fått behålla den underbara känslan, är riktigt stolt över dig!

För mig gick det inte lika strålande, även om jag tröstar mig med att jag inte har gått upp allt. :) Nu är jag däremot back on track och hoppas att du fortsätter att blogga också!

Kram!

Sunkiss sa...

Hej M! Och skål så här i efterhand :) Jag har kommit av mig lite med bloggandet men inte för övrigt utan är fortfarande inne på en bra trend. Ska komma igång med bloggandet igen :-) Roligt att du också är tillbaka nu, nytt år, nya tag! Stor kram