tisdag, maj 08, 2007

Vårruset

Idag har jag varit hos en kompis och ätit gott...fast enligt Viktväktarna. Dock tog jag en kaka extra a 2,5 points men tänkte att det inte gör något nu när jag ska springa (eh jogga...) Vårruset idag. MEN det är ju helt fel tänkt, jag ska ju inte äta upp det jag snart ska göra av med i förväg...det är ju det som ska ge den där extra skjutsen som behövs nu. Nåja, den ligger redan i magen så det är inte mycket att göra åt. Får jobba mer på karaktären, god var den iallafall.

Ja Vårruset, snart dax. Det var en av de där brillianta idéerna för att jobba upp motivationen. Tänk att ha något att träna till, träna inför...då måste det ju bara fungera. Jo de första 3 veckorna följde jag ett nybörjarprogram men sen kom förkylning och influensa...och därefter har det varit sparsamt med träningen. Jag är glad om jag tar mig runt joggandes hela varvet. Hoppas kunna finna lite extra kraft i att det är ett x antal tusen till som ska joina mig. Hejaheja!!

Inga kommentarer: