torsdag, september 16, 2010

Frisk!

Ja så gott som, äntligen säger jag bara!! Att dessa förkylningsbaciller kan vara så otroligt envisa, jag drabbas ofta av långvarig ansträngningshosta efteråt men nu är även den nästan helt borta. Det tog nästan hela fyra veckor! Jag har tränat första Bodypumppasset på länge, går fortfarande lite som en kratta men det känns skönt att ha ont i musklerna...

I jobbvardagen hinner jag knappt med att andas, därför är det inte speciellt uppdaterat här heller, trots alla goda intentioner. Jag har dock inte fallit ner i gotteträsket och medvetet hållit mig borta, ifall något skulle undra ;-) Men vikten har inte heller gått neråt. På helgen går jag upp lite för att sedan under veckan åter jobba mig ner till samma utgångsläge. Jag följer alltså inte min förväntade plan, men det känns ändå som en liten personlig seger att jag inte gått upp i vikt, för förr hade det varit ett faktum i situationer som dessa.

Nu har jag drygt 5 veckor kvar till en efterlängtad tjejhelg, och med förkylningen ur världen satsar jag på sund mat och ett stort mått träning! :-) För den helgen ska jag vara med och shoppa, och känna att det finns fina saker som är lagom till mig. YES!!

Inga kommentarer: