torsdag, oktober 07, 2010

Stora tröttheten

Idag har stora tröttheten slagit in, inte bara idag, det är ett vanligt inslag den sista tiden. Det finns verkligen noll energi att göra något, och det känns som att jag skulle somna stående. Jag knaprar mina järntabletter och gör mitt bästa för att få tillräckligt med sömn, men som alla småbarnsföräldrar vet så tillhör inte den här perioden i livet, den mest utvilade. Kan inte minnas när jag kände min utvilad senast, men det är bara att leva på. Jag vet också att jag säkert skulle bli mycket piggare av att ge mig ut och träna just nu, men det är så lätt att bara lyda signalen och lägga sig ner och göra ingenting medan tvätthögar och stök bara växer. Imorgon är en annan dag, då är det dessutom fredag! Underbara fredagskänsla!

2 kommentarer:

c sa...

Tack för all din inspiration! :-)

Sunkiss sa...

Inspirerande är väl inte riktigt det jag identifierat mig med den senaste tiden ;) men det är ju alltid roligt när någon tycker det! Nu ska jag kika in hos dig en sväng :)