fredag, november 05, 2010

Strategi...

Japp då var är det snart dags att kavla upp ärmarna för den nya strategin, önska mig lycka till för det kommer behöva en stor portion egenpepp, motivation och fokusering. Det blir en egen komponerad, enkel variant med en del inspiration från Ninka och Thorbjörg. Jag är öppen för att justera den längs vägen, byta och lägga till saker, allt för att hitta den vägen som fungerar bäst för mig.

Jag förväntar mig inte att min familj ska göra samma val och prioriteringar som mig, men jag ska stå på mig och respektera mitt eget beslut och mina val. Åh tyvärr känner jag redan den där tvivlande rösten inom mig, men det är eftermiddag och de känslorna hör till den tidpunkten på dagen. Men strategin är inte skrivet i sten,  jag kommer inte göra mig själv obekväm när vi blir bortbjudna, det här ska vara ett förhållningssätt i livet, en livsstil som jag ska kunna leva med...i det långa loppet. Jag ser mer strategin som uppsatta ramar, staket som jag ska hålla mig inom. Alla avsteg kräver också en extra insats, balans mellan inkomster och utgifter.

Inga kommentarer: