torsdag, augusti 05, 2010

En bra start

För att summera, jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Ja inte vad gäller träningen, den ligger fortfarande lite på is. Har ont i både hals och knä, så hur jag ska ta mig runt Midnattsloppet i det här skicket får jag låta bero för nu.

Men när det gäller maten har jag kombinerat dagarna riktigt bra, och jag känner att mitt sug efter söta saker minskat. Det har blivit två shakes per dag, ett mellanmål samt ett mål lagad mat med grönsaker och protein. Att jag lyckats hålla mig ifrån alla onyttiga saker gör att jag för tillfället känner mig väldigt stark och motiverad.

I helgen väntar dock en heldag med utmaningar, och för det matintaget tänker jag grunda med en ordentlig dos motion, även om det får anpassas efter formen. Utgifter ska regleras med inkomster!

Inga kommentarer: