måndag, april 19, 2010

Gah urk för jordgubb

Försöker hålla mig sysselsatt för att inte tänka på att jag vill äta. För tillfället har jag en liten dipp, känner mig hur trött och sömnig som helst. Det kan ju visserligen också bero på för lite sömn, någon som tillhör vardagen som småbarnsföräldrar. Undrar när man var helt utsövd sist? Men nu satt jag i soffan och nästan somnade när jag läste sagor för barnen, klockan halv fem.

Till lunch provade jag en shaker med jordgubbssmak. Ush vad jag tyckte den smakade illa, jag har till och med lite svårt att få ner den. Rapade en konstig eftersmak i flera timmar efter. Men jag råkade ha lite varmare vatten än jag tänkt mig, sen var jag också inställd på att den skulle vara SÅ god. Konsulenten sa nämligen att jordgubb var en storfavorit, dock kommer jag att byta ut de jag köpt mot en bättre.

Inga kommentarer: