lördag, april 24, 2010

Härligt soligt väder!


Idag bjuds det på soligt väder! Det ser åtminstone alldeles underbart ut nu när jag sitter här inne, hoppas att det blir lite varmt och skönt på tomten där det är lä. I så fall ska jag och barnen röja upp lite på uteplatsen, och när minstingen sover jag ska njuta en stund i solen med nya PS!

Det går jätte bra att stå emot suget, men de där minttabletterna som man kan köpa knapras nog lite väl flitigt för att vara helt hälsosamt! ;) Bjuder barnen på all den mat jag själv skulle vilja ha. Tur att mannen också kör Cambridge, annars skulle det nog vara så mycket svårare. Men snart är han klar, och då fortsätter jag på egen hand...men det SKA gå det med!

Idag visade vågen 67,7, känns underbart när det tickar ner så fort! Men jag vet att jag borde hålla mig till att endast väga mig på min vägningsdag som är måndagar. Av erfarenhet brukar jag bli lika nedslagen av plusvikt som jag blir motiverad av en minussiffra. Då är risken för "återfall" mycket större :-( Men den här gången känner jag mig grymt peppad att nå målet! Och det känns som det är i sikte, bara jag håller mig till min plan!

Inga kommentarer: