onsdag, april 28, 2010

Mental tortyr...


Om inte detta kallas att plåga sig själv så vet jag inte vad det är ;) Fattar inte varför jag ens utsätter mig för det, men jag gillar ju att baka och barnen att hjälpa till. Jag har hitills upplevt det som ganska njutningsfullt att laga saker jag gillar, även om man inte själv fått smaka. Men jag får erkänna nu i efterhand att bullbaket idag inte var någon bra idé. Vi bakade ett recept hur Leias kokbok "Piece of cake", och fyllning är kardemumma som jag är så otroligt svag för. Bullarna luktade och såg dödligt goda ut, och jag var på dåligt humör i flera timmar. Antagligen just på grund av bullbaket :-) Men jag klarade i alla fall utmaningen galant!

2 kommentarer:

M sa...

Men fy vilken vidrig syn! :)

Wow, du har ju verkligen bestämt dig för det här! Jag tycker att jag är stark, men det är ju lätt att tro när man förbjuder godsaker innanför dörren. Vad duktig du är!

Sunkiss sa...

Hemskt va?! ;-) Men det var fortfarande en usel idé, tänkte på dem när jag gick och la mig, och direkt när jag vaknade. Puh!