tisdag, maj 04, 2010

Jobbigt...

Det här är nog nästintill att betrakta som första dagen på ren kur, eftersom jag inte började direkt på måndagsmorgonen som jag tänkte mig. Ush vad jobbigt det känns just nu. Känner mig sugen och hungrig på allt möjligt och har svårt att hålla tankarna borta från mat. Jag har till och med tagit ett sockerfritt tuggummi. Att hoppa mellan ren kur och gamla vanor är inte direkt något jag rekommenderar. Och jag kan också ärligt säga att jag inte är redo att äta kombinerat än, utan jag måste köra på med ren kur tills jag närmar mig målvikten och först då börja äta lite vanlig mat igen. Planen nu är att det blir lite mer än två veckors ren kur. Och ligger jag inte bra till, får jag överväga att fortsätta lite till. Men då blir det svårt med planerna som jag har för den 22:e maj. Vill jag ändå äta något får jag ta med egen mat utan kolhydrater, så jag stannar kvar i ketos.

Men det är bara att fokusera, tänka framåt...måste komma in i ketos innan fredag då svärföräldrarna kommer hit. Annars kommer jag aldrig att överleva helgen ;-)

Inga kommentarer: