måndag, maj 03, 2010

Åter till ren kur!

Idag är det dags igen, tre dagarns nedräkning till ketosfasen...ujuj.

chiliconcarne, ris, kaffe, almond tårta, lax med pasta, bröd, smör, ost, vitt vin, rött vin, drink, godis, chips, bröd, marmelad, yoghurt, juice, skaldjussoppa, mer bröd, smör, ost, kaffe, bilar, choklad, pizza och coca-cola"

Vet inte om jag kan säga att det balanserade ätandet i helgen verkligen ägde rum. Jag åt utan att tänka, men det var visserligen inget frosseri som innan. Jag åt av allt som bjöds utan några betänkligheter eller samvetskval, precis som jag tänkt göra. Det blev både det ena och det andra. Fast jag blev snabbt mätt, och det kändes faktiskt inte så härligt med mat som jag hade föreställt mig. Speciellt godiset var inte vad vi förväntat oss, det sa vi både jag och min man. Det kunde vi faktiskt ha varit utan. Men vanans makt är ändå stark, så suget fanns ändå där och det tog mig en hel dag längre än jag hade tänkt mig för att hoppa tillbaka på ren kur.

Inga kommentarer: