lördag, juni 19, 2010

Veckans resultat

Veckans resultat var helt klart bra, vågen visar 64.7, vilket ger ett BMI på 24,4 = normalviktig! Mot förra veckans vägning motsvarar det 3,1 kilo! Men då är det ju en hel del vätska eftersom jag var laddad med kolhydrater, men i vilket fall känns det underbart att äntligen kunna läsa 6 och 4 (!) på vågen. Gud vad jag längtar efter att se 5:an som första siffra. Även om kombinerad kur närmar sig, har jag inga som helst planer på att så av på takten utan istället ska jag skruva upp motionen till en högre nivå!

Jag har också träningsvärk idag, har jobbat med Paolo Roberto i två dagar. Otroligt vad man kan få upp flåset på den kvarten och samtidigt generera så mycket träningsvärk. Tack Paolo!

Idag ska jag också titta och prova midsommarklänning :-) Tidigare än jag planerat men det är enda chansen på hela veckan, till en liiiten kort barnledig stund. Mannen har mer än fullt upp på jobbet, och vi saknar all form av barnpassning i vår vardag. Men en liten stund är bättre än ingen stund, man lär sig att vara effektiv!

2 kommentarer:

Saring sa...

STORT GRATTIS!!! Så underbart att vara på rätt sida BMI-gränsen, eller hur?! Du är alldeles fantastisk!

M sa...

ÅÅÅÅH vad härligt! GRATTIS till normalvikten, så otroligt bra gjort! Nu blir jag stolt över dig! :D

Vad blev det för klänning? Hoppas att du kände dig oemotståndlig där i provhytten och att det blev en riktigt fin en. Vilken fantastisk belöning!

Härligt med träningsvärk. Paolo har inte varit superaktiv som PT hemma hos mig, men kanske dags att damma av honom igen? ;) Jag ska iallafall ge mig ut och springa nu när jag har stoppat i mig lite fler kalorier än vad man gör på ren kur - passa på, men framförallt återställa förra veckans vågresultat... :)

Hoppas att du får en skön söndagkväll! Imorgon inleder vi midsommarveckan - som normalviktiga. Tjoho!