tisdag, juni 01, 2010

Veckans vägning

Sådär, nu är veckans vägning avklarad. Vågen stannade på 65,8 kg, och nu ska jag inte väga mig förrän nästa vecka när jag kommer hem igen. Summerat blir det -3,5 kilo sedan förra veckan. Men två kilo är ju ren vätska så det räknas ju inte.

Nu väntar många mils bilkörning, som vanligtvis brukar ackompanjeras med coca cola och en påse bilar. Men denna gången blir det med en sportflaska vatten, samt en mineralvatten i handskfacket utifall att. Tror jag kommer ha möjlighet att uppdatera bloggen under veckan. Kommer ha med mig datorn, och tillgång till internet till och från.

Jag laddar väskan med massa motivation och en målbild av min midsommarafton! :-)

2 kommentarer:

M sa...

GRATTIS till din nya vikt! Riktigt snyggt jobbat!

Och vilken bra packning! Önskar dig en lyckosam bilfärd. Tänk på att fettförbränningen är i full gång under tiden. Rätt lätt att avstå från godis och läsk då, va? :)

Sunkiss sa...

Ja det gör det onekligen mycket lättare, gick faktiskt helt utan problem. Skönt :-)